Powered By Blogger

onsdag 1 augusti 2012

Härligt sällskap

Mormor och morfar hämtade barnen på dagis, så jag passade på att boka in en promenaddate med min fina barndomsvän Sofia. En härlig timme på soliga skogsvägar blev det, och vi hann avhandla en hel del saker som jobb, förhållanden och föräldraskap. Älskar våra promenader.

Som ni ser har Sofia världens finaste mage och vi håller tummarna för att dagens powerwalk fick bebisen att bli sugen på att möta livet utanför magen! Längtar efter att få sniffa på en nyföding!

Nu ska jag hämta mina små finingar i Hjulsbro, längtar mig tokig efter dom!

1 kommentar:

  1. Tack ännu en gång för alla toppen bra tips :) didriksons regnstället, det fodrade, får vi nog in på jobbet snart och då ska jag haffa ett direkt! En skaljacks och överdragsbyxor kanske är smidigare än en skaloverall? Ja det är helt nytt detta och jag är den som vill ha koll och förbereda så mkt som möjligt.. Hoppas ni haft en fin dag :) kram och tack för lyckoönskningarna

    SvaraRadera