Powered By Blogger

måndag 27 augusti 2012

Sjuka barn...

Jaha, då är hösten här på riktigt och det är dags att hoppa på det välkända VAB-tåget igen. Destination unknown..

Jag satt i möte med mina chefer när dagis ringde. Jag förstod ju redan när numret dök upp på displayen vad det handlade om, det är ju inte superofta dagisfröknarna ringer och vill kallprata om vad som hände i helgen eller fråga om den udda strumpan med Grodan Kermit råkar tillhöra oss.. Ett stycke Maja med feber var orsaken till samtalet och det var bara att kasta sig iväg och hämta det lilla livet:-( Hon var feberfri hela dagen igår, så jag trodde i min enfald att hon var piggelin, men icke..

Vi gör det bästa av situationen och kör på med Disney-maraton, glass och panodil. Jag ska verkligen försöka se vabben som bonustid med mina småsmulor och försöka undvika att hetsa upp mig över allt jag inte hinner göra på jobbet. Vissa saker går ju liksom inte att styra över..


Lillskrutten är än så länge pigg och glad, alltid nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar