Powered By Blogger

torsdag 9 augusti 2012

Perfekt start på fredagen

05.25 snörade jag på mig löparskorna och gav mig ut på vägarna. Jag möttes av underbart väder; morgonsol och frisk och klar luft. Benen var hyfsat pigga och kroppen med i matchen, trots den tidiga timmen.

Klockan 06.05 var jag hemma igen och passade då på att svinga mina kettlebells samt köra några coreövningar i trädgården. Grannarna kollade skeptiskt på mig från frukostborden:-)

Nu blir det dusch, kaffe, blåbärssmoothie och ägg. Inget är så gott som frukost efter träning!

Ha en härlig fredag där ute!


2 kommentarer:

  1. Samma här med tidig morgonlöpning-t om sol idag=underbart!

    SvaraRadera
  2. Jag tog också en morgontur, dock till gymmet för att instruera 45 min spinning. Kan inte annat än att bli en härlig fredag efter denna start.

    SvaraRadera