Powered By Blogger

onsdag 29 augusti 2012

Tiden räcker inte till!

Hämta barn, steka fiskpinnar, ta en snabbfika med syrran, hänga tvätt, ta en turbosväng till gymet, shoppa loss på Ica, koka ägg, söva barn, tömma en diskmaskin, umgås med min andra hälft, packa väskor och fixa kläder inför morgondagen och nu cracha i soffan. Tja, jag skulle inte tacka nej till några fler timmar per dygn..

Jag märker till min stora glädje att vi blir fler och fler här inne. Det tycker jag är riktigt himla kul och jag är dödligt nyfiken på vilka ni är! Lova att ni säger hej om vi ses i lekparken, i grönsaksdisken på Ica eller på Bilprovningen, så blir jag ännu gladare!

Så här happy var jag iallafall efter min träning ikväll! Endorfiner i omlopp får mig alltid att känna mig löjligt lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar