Powered By Blogger

fredag 17 augusti 2012

Mot landet

Shit pommes, om gårdagen gick i 120 knyck så har denna dag gått i 200. Jag har ju knappt haft tid att gå på toa. Jag satt förvisso hos frisören i drygt två timmar, men då var det ju fullt ös i jobbtelefonen, så det blev ingen direkt avkoppling. Men jag blev blond. Och nyklippt. Och snygg, enligt min käre sambo. Själv känner jag mig lite som Blondin-Bella eller Kissie, men jag brukar alltid vänja mig vid min ljusare look efter ett par dagar. Så himla skönt att utväxten är borta. Nu kan jag börja visa mig ute bland folk igen utan att skämmas.

Nu har jag äntligen checkat ut för helg, slängt in man, barn och halva bohaget i bilen och är på väg ut till landet. Maja har valt sin fredagsoutfit själv och kör på Lucianattlinne och randiga tights. Ett självklart val en solig augustidag. När Luciakrona kom på tal satte jag dock stopp.

Njut av helgen gott folk. Det tänker jag göra!





2 kommentarer:

  1. Bild på Kissie? ;) tror du är skitsnygg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer Carro! Ska bara bli av med morgonrufset först:-)

      Radera