Powered By Blogger

söndag 26 augusti 2012

Lite svett..

Tja, att köra ett hårt TRX-pass dagen efter en rejäl fest var ju en upplevelse utöver det vanliga. Svetten sprutade åt alla håll och pulsen var högre än hos ett stressat rådjur, men nu efteråt känns skönt att jag fick rensa ur systemet.

Jag invigde mina nya tights från "Under Armour" på kvällens pass och jag måste säga att det utan tvekan de skönaste tights som jag nånsin har haft på mig! Dagens tips till alla er som gillar schyssta träningskläder!

2 kommentarer:

  1. Hej hallå!! Det här TRX, jag verkar vara den enda träningsintresserade människan i världen som INTE testat det… Verkar ju sjukt effektivt i alla fall så kanske får man styrkan avklarad lite snabbare/ om man kör det vill säga!
    Grunnar på om instruerar TRX eller ”bara” kör för nöje??

    SvaraRadera
  2. Hej Sara! Jag gillar TRX skarpt, men har inte heller hållit på med träningsformen särskilt länge. Det började med att jag hängde upp ett TRX-band i äppelträdet på landet, eftersom det är svårt att träna styrketräning där ute, och jag insåg snabbt att jag gillade detta sätt att träna, det är ju tex grymt bra träning för bålstabiliteten! Jag har bara kört "för min egen" skull, men kommer börja instruera i TRX under hösten. Ett pass i veckan får det bli till en början, det gäller att pussla ihop det med jobb, familj och allt annat:-) Ha en fin dag!!

    SvaraRadera