Powered By Blogger

tisdag 21 augusti 2012

Ego i hissen

Det var nån som undrade hur mitt nya "Natasha-Peyre-blonda" hår ser ut, och här har ni resultatet. Efter några dagar och några tvättar känner jag mig inte alls lika sockervaddsblond längre, utan trivs med resultatet. Sen är det ju synd att jag tycker det är sjukt tråkigt att fixa frillan och nio gånger av tio ändå sätter upp det i en tofs..

Nåt som känns lite mindre okej är att stå och plåta sig själv med mobilkameran i hissen på jobbet, totalt missa att man är uppe på våning 4, att hissdörrarna är öppna och att min chef och en kollega står utanför och garvar åt mina fåfänga morgonbestyr. Bjuder på den. Skyller på bloggen:-)

Idag väntas lunch och presentinköp till helgens 30-årsfest med två av Linköpings saltaste bönor. Gud så trevligt. Men först, jobba, jobba, jobba. Jag har några skarpa deadlines idag, men jag producerar alltid som allra bäst under press, så jag hoppas det ordnar sig!

Ha en härlig onsdag gott folk!

2 kommentarer: