Powered By Blogger

tisdag 14 augusti 2012

Någon att slå hårt?!

Ni känner väl igen dom där dagarna när allt går emot en. Datorn på jobbet havererar, husnycklarna är spårlöst försvunna, mjölken är sur och du förlorar alla dina wordfeudmatcher. Sådana dagar vill man ju gärna avreagera sig och slå riktigt hårt på något. Idag hittade jag den perfekta lösningen.

Denna man får du puckla på hur hårt och hur mycket du vill. Du kan peka finger och skrika fula ord åt honom, om du är mera upplagd för en verbal fight. Han kommer oavsett vad du gör behålla sitt stoneface och be om ytterligare en rak höger.

Jag provslog honom inne på Budo Fitness idag, men eftersom jag haft en bra dag hade jag inte så mycket ilska att bli av med, så vi hånglade lite istället. Just hångel är väl inte hans starkaste sida, är man ute efter en sån bekantskap skulle jag nog satsa mina pengar på en krogrunda eller en Ålandskryss istället. För hårda fighter är dock denna man helt perfekt.



1 kommentar:

  1. Underbart!! Tur att du har Patrik att hångla med då:)

    SvaraRadera