Powered By Blogger

torsdag 16 augusti 2012

Vilken dag...

Holy moly, vilken dag. Telefonen har ringt konstant, mailboxen har varit tokfull, mötena har avlöst varandra och jag känner mig helt färdig. Överkörd av tåget. Slut som artist. Utschasad. Redo att kasta in handduken. You name it. Herre Gud, jag har jobbat dryg två veckor efter semestern. Borde inte jag vara utvilad och full av energi?!

Nehej, dags att sluta gnälla, svepa en dubbel espresso och försöka tillreda nåt kreativt och gott av ett kilo djupfryst kycklingfilé. Snark. Var är Per Morberg när jag som bäst behöver honom?!



2 kommentarer:

  1. Haha! Känner igen mig och jag är inne på den första arbetsveckan!!! Enda skillnaden är att jag tog hand om min kyckling igår. Grillade hela 2 kg i kvällssolen! Enkelt och ruskigt gott! Lycka till med dina kycklingar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken bra idé att slänga ett stort gäng filéer på grillen! Så får det bli nästa gång!

      Radera