Powered By Blogger

måndag 6 augusti 2012

Löp och lasagne

Regn och regn och ännu mera regn. Snacka om blöt eftermiddag.

Vi tog en tur till Hjulsbro efter dagis, och medan tjejerna lekte affär med mormor och morfar trotsade jag regnet tog jag en sväng till Åbysäcken.

Det var ett tag sedan jag sprang där, men jag måste säga att jag älskar dessa spår! Skönt backiga, lagom mjuka, många olika längder att välja på, och en dag som denna även perfekt luft. Dock väldigt blött, men regnet stör mig sällan när jag springer.

Tillbaka i Hjulsbro bjöds det på min pappas grymt goda lasagne, perfekt påfyllning efter löpningen! Mamma hade fyndat åt barnen, och idag fick vi med oss finaste höstkoftan hem. Så glad att ni finns älskade mamma och pappa!

Nu blir det "Lotta på Liseberg". Det går rykten om att det lilla kexet Erik Saade ska uppträda ikväll. Detta får INTE missas!

1 kommentar: