Powered By Blogger

tisdag 31 juli 2012

Tantsnusk-varning

Okej, sanningens ögonblick: Är det bara jag som tycker att Erik Saade är hetare än kokande olja, tabasco och den afrikanska solen i hans senaste video? Alltså låten där han jazzar runt i bar överkropp på nån playa på Ibiza och sjunger med värsta suget i blicken.

Jag vet att det är snudd på kriminellt att tycka Saade är en pudding om man är äldre än 14 år, men det är ju inte på den nivån att jag tänker skicka brev där jag beskriver min kärlek eller ansöka om att få bli general för hans fanclub. Jag tycker bara han är lite trevlig att vila ögonen på, och enligt min goda vän Carro är Erik dessutom genomtrevlig och sympatisk. Så det så.

Anyway, om denna låt har passerat er obemärkt förbi, surfa in på YouTube och sök på "Imagine", så får ni bilda er en egen uppfattning. Jag kan glädja er manliga bloggläsare med att det även förekommer en sjukt snygg norska i videon, så det finns nog nåt för alla att vila blicken på:-) Om låten är bra? Oklart, skulle jag vilja säga..

För övrigt har jag vaknat med taggtråd i halsen, så det var inte så märkligt att gårdagens träning var tung.

Nu mot jobbet, idag väntar fin lunchdate! Sånt piggar upp!




2 kommentarer:

  1. Karln är lite för valpig för min smak. Gillar mogna män=)

    SvaraRadera
  2. Eric Saade är utan tvekan mitt frikort. Jag vill inte veta hans ålder, men titta på karln!! Så sjukt het alltså! Yummie! /Snusktant nr 2

    SvaraRadera