Powered By Blogger

onsdag 1 augusti 2012

God morgon världen

Inatt har det känts som halva kvarteret har delat säng med mig. Så roligt har jag dock inte haft det, men jag har trängts med två barn, en man, en katt samt en Hello Kitty i naturlig storlek. Trångt är bara förnamnet. Barnen har ju en härlig förmåga att ta plats, det är armar i ansiktet, små spetsiga knän i ryggen och flämtande andedräkter i örat.. Mysigt, men trångt. Vi bar tillbaka hela gänget vid 04.30, men inom en halvtimme var alla utom Hello Kitty tillbaka igen..

Det blir med andra ord till att starta upp dagen med en rejäl balja kaffe för att piggna till. Jag har alltid varit Zoega-fan när det gäller bryggkaffe, men min nya favorit ser ni nedan. Try it! Överraskande gott!

Just det, min fina vän Carro har ju också kastat sig in i den underbara bloggvärlden. Om ni vill följa denna nygifta, spralliga, Erik Saade-älskande tvåbarnsmors liv, kika då in på: carroluttan.wordpress.com

Mot jobbet och mot dagis. Moa kör brat-stil idag med uppfälld krage och Ralph Lauren:-) För min del blir det Norrköping för hela slanten, dock utan brat-outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar