Powered By Blogger

söndag 26 augusti 2012

Bryggfest

Gårdagens fest måste sammanfattas som ett jäkla höjdarpartaj! Holy banoly vad kul det var, men jag mår ju lite som jag förtjänar idag. Kan lugnt konstatera att det är tur att det inte är varje helg man röjer järnet på Harrys till klockan 02.30 och dricker drinkar som om det inte fanns någon morgondag. Nån gång om året är perfekt att jag får träna mina dancemoves i offentlig miljö, sen är min "Harryskvot" fylld för en bra tid framöver.

Maria, dvs födelsedagsbarnet, är verkligen den perfekta värdinnan och hon tvekade inte en sekund på att bjuda oss gäster på sitt bästa partytrick: bryggan. I högklackat och tajt klänning levererar denna grymt snygga tvåbarnsmor en brygga från stående position ner på golvet och upp igen, som om det vore den mest naturliga sak i världen. Ett partytrick värt namnet. Jag valde själv att inte återupprepa denna procedur. Hade jag försökt med bryggkonster, hade vi med största sannolikhet fått en bruten rygg på halsen, och det hade ju blivit ett lite halvtrist avslut på kvällen...

Nu vankas det frukost, en STOR kopp kaffe och mys med barnen. Lite senare har jag en date med mina TRX-kollegor. Jag är dock jäkligt osäker på hur skönt det kommer vara köra TRX med lätt hangover.. Antagligen inte skönt alls..

Ha en härlig söndag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar