Powered By Blogger

måndag 20 augusti 2012

Ensam mamma

Dagen verkar helt klart sluta bättre än den började. Tack och lov!

The love of my life har fixat en av mina absoluta favoriträtter, Ceasarsallad, som jag just nu sitter och glufsar i mig framför säsongspremiären av "Ensam mamma söker". Alltså detta program. Jag ser det verkligen med skräckblandad förtjusning och skämskudden åker ju upp mer än en gång.

Vissa av de sökande männen är det ju riktig varningsflagg på, bland annat dom som har med sig 10 röda rosor inköpta på Ica Nära och deklarerar sin kärlek till den ensamstående mamman efter 30 sekunder. Personligen skulle jag lägga benen på ryggen och löpa mitt allra snabbaste om jag sprang på en sån karl. Ja, ja underhållningsvärdet är ju iallafall skyhögt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar