Powered By Blogger

måndag 23 juli 2012

Risig...

Som ett brev på posten blev jag risig idag. Inte helt oväntat, med tanke på hur mycket kräks och baciller som jag varit nära sista tiden..

Hur som helst verkar min flunsa något lindrigare än övriga familjemedlemmars. Kände mig faktiskt rätt ok efter att ha sovit fyra timmar på eftermiddagen och druckit två liter saft.. Man är väl kvinna gjord av stål, he he..

Jag har precis tagit mig ut i lekparken med Movis, tänkte försöka få i oss båda lite fresh air, det brukar ju aldrig skada. Undrar vad alla föräldrar gjorde i lekparken innan det fanns Smartphones? Lekte? Nu sitter alla päron, inklusive mig själv, och surfar, plåtar barnen och uppdaterar Facebook.. Ungarna kan typ starta ett världskrig utan att vi föräldrar pallar lyfta blicken från luren:-) Kanske borde lämna I-Phonen hemma ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar