Powered By Blogger

fredag 20 juli 2012

Familjefest

Som sagt, ikväll var vi utbjudna till Hjulsbro för att fira min och framförallt Patrics födelsedag i efterhand, eftersom vi flydde landet när vi fyllde år.

Mina underbara föräldrar och min älskade syster med sambo hade styrt och grejat som bara den. Vi åt världens godaste buffé med hembakad foccacia, fläskfile, kycklingfilé, potatissallad, olika såser, dessertostar, melonsallad osv.. Och sen en stor smarrig jordgubbstårta till dessert!

Bäst av allt var att dom även hade ordnat "Mästarnas mästare", med fem grenar hämtade ur den omåttligt populära tv-serien. Vi tävlade i par i, bl.a. grenar som äggkastning och blindbock, shit jag höll på att kissa på mig av skratt och grannarna undrade nog vad vi höll på med..

Patric fick en grymt fin yxa från Hultafors och en avsmakningsmeny på Resturang Lux i Stockholm för två personer i present. SÅ nice! Jag räknar kallt med att bli medbjuden på denna niorätters-middag, of course:-)

Jag fick bla ett super fint armband av Liza och Christian. Hon har koll på vad jag gillar min syrra! Fick även lite schyssta inredningsprylar till husvagnen, hi hi! TACK min älskade familj för att ni ordnade denna kväll för oss, love you!

Tyvärr glömde jag plåta kvällens bravader så ni får hålla till godo med en bild på världens godaste potatissallad och tävlingsledningen "in action"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar