Powered By Blogger

söndag 15 juli 2012

Man ska ha husvagn?!

Ja, det här trodde jag aldrig, men vi ska visst kika på en liten husvagn på onsdag?! Enligt min käre sambo är det århundradets klipp som ligger framför oss, tydligen en chans man bara inte får gå miste om..

Kidsen tokgillade ju vår lilla husvagnstrip i början av sommaren, och med handen på hjärtat tyckte jag också det var rätt mysigt. Dessutom skulle en husvagn underlätta våra släktbesök på Öland betydligt, och det är ju en jäkla fördel.

Om, och jag säger OM, det kommer bli tal om ett köp kommer jag dock konsekvent vägra följande:
• Foppatofflor
• Likadana träningsoveraller
• Stanna längre än två dygn på samma ställe
• Tömma och rengöra den portabla toaletten
• Enbart äta mat tillagad på gasolkök

Den som lever får se hur detta utvecklar sig. Här kommer iallafall två bilder på det eventuella familjetillskottet:-)

2 kommentarer:

  1. Stina, den ser ju jättefräch ut tycker jag! Slå till vetja:) Ångrar ni er är det ju bara att sälja. Nu väntar jag med spänning på Patriks frieri...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha Marie, då är vi två som väntar:-)

      Radera