Powered By Blogger

fredag 6 juli 2012

Livet i charterland

Vi har precis fått barnen att somna och sitter själva och har det gött på balkongen, typ smälter intrycken från vår första dag på Hotel "Viva Blue" i Alcudia. Charterresans Mekka:-)

Alltså det är verkligen ett grymt fint hotell vi har hamnat på! Barnvänligt är en underdrift, det finns vattenland, lekplatser, studsmattor, hoppborgar och barnshower, allt på hotellområdet. Våra kids tycker nog detta ställe är att jämföra med paradiset:-)

Snacka om att dom har gått med full gas idag. Det var två trötta små prinsessor som kraschade efter kvällens sista aktivitet: minidisco. Moa körde för övrigt dancebattle med de tyska barnen på scenen. Sverige vann lätt!

Vi vuxna njuter allt av Mallis vi också! Det har sippats cava, ätits tapas och lapats sol. Livet är helt enkelt underbart gott och jag njuter allra mest av all kvalitetstid jag får med min älskade lilla familj.

Jag lovar att ge er rapporter här ifrån Medelhavet med jämna mellanrum. Det kan dock hända att bloggen inte uppdateras lika ofta som vanligt, jag inser att det kan det vara hälsosamt att även ge I-phonen lite semester ibland!

Ta hand om er där hemma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar