Powered By Blogger

tisdag 3 juli 2012

Träning med min PT

Ikväll körde jag och min käre sambo ett träningspass tillsammans.Det händer inte särskilt ofta, eftersom nån av oss måste ha koll på kidsen medan den andra tränar, men ikväll fick vi minsann till det.

Han är tuff och skoningslös min PT. Det har svingats kettlebells, lyfts trästockar, hängts i TRX-band och sprungits, allt i ett rasande tempo. Kände mig lite som Magnus Samuelsson när vi skulle börja lyfta stora trästammar. Dock en väldigt svag Magnus Samuelsson.

Insåg precis till mitt stora förtret att jag missat kvällens Allsång på Skansen med den lilla programledar-puddingen "Mums-Mums". Får bli att köra det på Svt-play. Förmodligen när Patric har somnat, han går inte igång nämnvärt på "Rönnerdahl" eller "han tog av sig sin kavaj"..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar