Powered By Blogger

fredag 13 juli 2012

Systrar på vift

Gudars så jäkla trist det är att packa upp. Det kan vara något av det värsta jag vet. Men en sak har jag lärt mig med åren, och det är att det aldrig någonsin blir roligare att tag i resväskorna en annan dag. Lika bra att ta tjuren och de skitiga kalsongerna vid hornen direkt så att säga.

Det är 14 minuter kvar tills jag kan lasta in ett nytt berg med sandiga kläder i tvättmaskinen, och medan jag väntar på att denna spännande händelse passar jag på att lägga upp lite semesterbilder på mina små gryn.

Notera att dom ser väldigt sams ut på alla bilder. Det speglar kanske inte hela sanningen, men för det mesta var dom riktigt omtänksamma och söta mot varandra. Den enda gången då riktigt världskrig höll på att utbryta var när Moa (troligtvis) åt upp Majas nya Barbiedockas ena klacksko. Hon trodde nog det var godis, limegrön och fin som den var. Vi letade i typ en timme, dammsög varenda kvadratcentimeter av hotellrummet, men den var spårlöst borta. Blir spännande att se om det kommer ut en Barbie-sko i pottan nån dag..




Mina fina tejer, jag älskar er till månen och tillbaka! Varje dag är jag stolt över att få vara er mamma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar