Powered By Blogger

söndag 22 juli 2012

Fyndat

Kände att jag behövde komma ifrån sjukstugan en stund, så jag tog en snabb sväng ner till stan, medan mina små vrak låg nedbäddade och kollade på Shrek.

Åhléns körde halva reapriset nu, och jag lyckades fynda två superfina kuddar för 50 spänn styck. Helt galet billigt. Har gått och spanat på dem ett tag och yberförtjust i New York-trycket, men har väl känt att ljusa kuddar och två små kladdande barn inte är riktigt kompatibelt. Det känns dock mer okej om det blir lite chokladfingeravtryck på kuddarna när jag har betalat 50 kr styck istället för 250 som var ordinariepriset:-)

Fyndade även massor porslin till vår lilla husvagn, så nu är vi redo att ge oss ut på trip! Det gäller bara att magsjukan lämnar vårt hus först. Det är inte kul med tre magsjuka personer på hemmaplan, kan bara föreställa mig hur vidrigt det skulle vara med en magsjuk familj i en minimal husvagn. utan toalett...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar