Powered By Blogger

söndag 8 juli 2012

Födelsedag nr 2

Idag fyller mannen i mitt liv 40 år! Hipp hipp HURRA!!!

Älskade Patric, tack för att du är en fantastisk pappa åt våra barn och för att du är en förstående och kärleksfull sambo. Med dig vid min sida känner jag mig alltid trygg och stark, jag älskar dig! Och du, bonus på att du är en sjukt snygg 40-taggare!

Vi har haft ännu en härlig dag på soliga Mallis. Väckte Patric med paket och sång, sen åts det gigantisk frukostbuffe och hängdes vid poolen.

Efter lunch hyrde vi cyklar, slängde upp barnen i varsinn barnsadel och trampade in till Alcudia. Där åt vi glass i hamnen och strosade runt i gamla stan, nice! Båda kidsen somnade bak på cykeln när vi åkte hem, tydligen riktigt sövande att få skjuts på hojen!

Nu kvällsbadar vi och ska strax fixa till oss för middag och minidisco! Maja och Moa har date med sina tyska vänner:-)

Hoppas livet är bra med er där hemma! Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar