Powered By Blogger

söndag 1 juli 2012

Bloggande vän

Min fina vän Marie har nyligen kastat sig ut i bloggvärlden! Självklart ska ni följa med i hennes liv!

Här följer en liten sammanfattning av denna kvinna; Marie är chef, typ den yngsta chef jag känner, galet duktig och ambitiös. För någon vecka sen var hon på business-trip i Chicago och gled runt i högklackat och svinsnygga blusar, bara en sån sak. Själv är jag nöjd när jag får åka till Växjö på jobb.

Marie är dessutom en av Linköpings bästa och mest inspirerande instruktörer. Gå och kör ett pass för henne och du lämnar lokalen med ett stort leende på läpparna. Alltid.

Trots att Marie är högpresterande yrkeskvinna, snygg som få och har en bländande utstrålning så är hon en av de mest ödmjuka personer jag känner. Hon är alltid mån om andras välbefinnande och har ett hjärta av guld. Hon styr upp möhippor, babyshowers och fester som ett riktigt proffs!

Om ni blev nyfikna, kika in här: http://midablogg.wordpress.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar