Powered By Blogger

måndag 30 juli 2012

Första dagen..

Japp, då var första jobbdagen avklarad! Får erkänna att jag har en lätt datorhuvudvärk och känner mig aningen förvirrad, hjärnkapaciteten har ju inte direkt maxats under ledigheten.. 101 olästa mail låg och lurade i inkorgen, så det var liksom bara att köra igång.

Det var hur som helst riktigt kul att träffa kollegorna igen, och jag tror att detta blir en bra "jobbhöst", med många spännande frågor och projekt att bita tag i.

Moa var inte helt nöjd med att bli lämnad på dagis imorse, hon grät krokodiltårar och ropade hjärtskärande efter pappa.. Fem veckors avbrott är ju en evighet för dom där små liven.

När jag kom och hämtade var iallafall båda kidsen glada och nöjda med sin dag, så dom har nog acklimatiserat sig till dagislivet igen.

Nehej, måste snabbstäda. Vårt köksgolv är en katastrof. Matresterna man kan hitta där skulle antagligen mätta samtliga invånare i ett mindre svenskt samhälle i typ en vecka.. Ofräscht är bara förnamnet.

2 kommentarer:

  1. och jag säger TACK för en trevlig semester med dig och fina familjen....många glada skratt har du gett mig!!! Och nu ser jag fram mot att följa dig under hösten Stina....Moa och Maja läser jag om med glädje...som sagt har du tänkt på det där med att byta jobb....du har en fantastisk förmåga att använda orden!!
    Allt väl här i Jönköping...vi planerar för fullt höstresan för lag Thor med dess tretton deltagare....Kreta eller Cypern eller Rhodos eller Kos....första tanken Mallorca är inte aktuell längre ...för svalt i slutet av september..stor kram Stina och hoppas din höst blir riktigt BRA

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar Britt, jag blir varm i hjärtat av dina ord! Hoppas ni får en fin höst och en fantastisk resa, vart det än bär av! Kram Stina

    SvaraRadera