Powered By Blogger

tisdag 11 september 2012

Vila...

Vilken fulltecknad dag och vilket himla bra möte! Tunga ämnen har avhandlats, men det känns som det finns stora ambitioner och en enorm vilja att utveckla arbetet med dessa frågor, och det ger mig en riktigt bra magkänsla.

Tyvärr är det bara magkänslan som känns bra idag, i övrigt är jag riktigt risig. Dyngförkyld och ont i hela kroppen. Så himla typiskt, jag som hade tänkt att köra ett pass på hotellets fina gym och sedan gå ut och käka middag med kollegorna. Nu blir det ett besök på Apoteket och ladda upp med nässpray och panodil istället. Ska även köpa med mig en bra tidning och nåt schysst tisdags-mys och sen krypa ner i hotellsängen fortast möjligt. Hoppas verkligen på snabbt tillfrisknande!

För övrigt saknar jag min lilla familj så att hjärtat värker. Känns ofantligt långt till torsdag, då jag äntligen får pussa på deras rufsiga små huvuden igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar