Powered By Blogger

fredag 21 september 2012

Nästan tillbaka!

Första träningspasset på nästan två veckor, whoop, whoop! Jag tog det extremt lugnt och försiktigt, ca 40 minuter i TRX-banden fick räcka, men JAAA vad skönt det var! Örat känns hyfsat, förkylningen helt okej -snart är jag tillbaka i löparskorna också! Träningen är verkligen en ventil, en källa till återhämtning och det bästa sättet att bli av med stress och negativ energi för mig. Det är först när jag inte kan köra på som vanligt som jag inser hur otroligt betydelsefull den är!

Barnen och jag startade fredagsmyset hemma hos mormor och morfar med chips och Bolibompa, nu fortsätter vi med popcorn och "superhjältarna" här hemma. Underbara fredag, äntligen är du här!

2 kommentarer:

  1. Nu är du på gång igen!!
    Och bra gjort, stå på ett ben och samtidigt fota. Men så är du kvinna också!!
    Ha en fin helg!!

    SvaraRadera