Powered By Blogger

fredag 28 september 2012

Fredagshäng

Barnens farfar är på besök och han fick även äran att hämta dom små vilddjuren på dagis. Själv passerade jag Ronaldos på vägen hem från jobbet och bunkrade upp med surdegsbröd till morgondagens frulle och världens bästa kardemummabullar till eftermiddagskaffet. Mums.

Fina svärfar har precis bjudit oss på saftig entrecote-middag och han lät dessutom meddela att han bokat in mig och mannen i mitt liv i ett deluxe hotellrum i Stockholm om två veckor, när vi ska till storstan på "vuxenhelg". Ska bli riktigt najs; hotell, avsmakningsmeny på Lux, shopping häng med grymma vänner, sovmorgon och tid att diskutera andra saker än galonbyxor och potträning:-)

Jaha, fredagkväll och jag är precis lika pigg som vanligt efter en fulltecknad jobbvecka. Skulle tro att jag ligger och trynar i soffan inom 15 minuter. Stackars svärfar, jag är ju inte världens bästa värdinna en fredagkväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar