Powered By Blogger

onsdag 12 september 2012

Frukost

God morgon vänner! Här sitter jag och njuter av en sista hotellfrukost. Frukosten är förstås grym, men allra mest njuter jag nog ändå av att slippa torka av smuliga bord, tömma diskmaskinen och fixa kaffe själv. Lyx!

Snart är det dags att bege sig mot hotell Liseberg Heden och dagens möte. Hemlängtan är vid det här laget svår, och det är så himla skönt att veta att jag är hemma ikväll.

Frukosten på Clarion är för övrigt crazy. Amerikanska pannkakor, egen omelettkock och sushi.. Jag älskar sushi, men det är ju ingen frukostfavorit direkt, tur att det finns rätt mycket annat att välja på. Jag lovar att jag inte kommer gå hungrig här ifrån..

2 kommentarer:

  1. Hotellfrukost är verkligen det bästa! Just att man bara kan plocka på sig det man är sugen på..sitta ner i lugn och ro...njutning! Men att torka smuliga bord, plocka upp rester från golvet, inte sitta stilla en sekund vid frukosten hemma har ju också sin charm:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så Jenny! Smulor och röriga frukostar har också sin charm, men en hotellfrukost då och då är ju inte fel:-)

      Radera