Powered By Blogger

lördag 15 september 2012

Vems barn?

Herre gud, jag höll på att få en hjärtinfarkt imorse. Vid 05.00 hugget var min blåsa sprängfylld och jag var således tvungen att gå upp och besöka "damernas". Stapplar sömndrucken in på toa och håller på att dö av skräck när jag upptäcker att det sitter ett barn på pottan. Eftersom mina två småskorpor låg och sussade i vår säng visste jag ju att det inte var nån av dom. Många ologiska tankar i stil med "hade Maja med sig nån dagiskompis hem igår som vi glömt kvar inne på toa" passerade min hjärna innan jag vaknade till. Jag blev jädrigt lättad när jag insåg att det var barnens docka "Betty-Spagetti" som tog sig en morgon-kiss..

Nu susar vi mot landet. Watch out Mr Kantarell, snart ligger du i vår svampkorg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar