Powered By Blogger

tisdag 25 september 2012

Regnig morgon

Jag har sovit som en kung, men vaknade med ett ryck klockan 05.45 och insåg att jag fortfarande inte hade nån hårborste. Jag övervägde en kort stund att gå till dagens möte med "fågelbo-look", men släppte den tanken ganska fort.

Jag fick således hoppa i träningskläderna och ge mig ut på borstjakt i den tidiga Stockholmsmorgonen. Spöregn och snålblåst gjorde mig sällskap, men 45 minuter senare var jag tillbaka på hotellet, en hårborste rikare och ganska mycket blötare. Det är ju inte varje morgon man får möjlighet att morgonpromenera i Gamla stans gränder och genom riksdagshuset, så trots det sunkiga vädret var det en rätt skön upplevelse.

Nu dusch och frukost. Ha en bra dag allihop!

1 kommentar:

  1. Skönt att du hittade borste! Jag fick blöt morgon transportlöpning både tisdag och onsdag! Men så härligt!

    SvaraRadera