Powered By Blogger

tisdag 25 september 2012

Dagens I-landsproblem

Det blev Italienskt ikväll. Mycket trevligt att umgås med kollegorna över risotto, parmesanost och bruschetta.

Jag köpte även med mig lite "tisdagsmys" till hotellet, och hade en glasklar plan: krypa ner under täcket och ratta in kanal 3 för att följa de svenska hollywoodfruarnas liv och öden. Och vad händer? Jo kanal 3 ingår inte i programutbudet på detta hotell. Enligt den skentrevliga receptionisten utgick den för två veckor sen. Tack för det.

Det finns 14 kanaler med motorsport och fotboll, flertalet tyska kanaler, filmkanaler, barnkanaler och Gud vet allt, men alltså INTE 3:an. Katastrof, jag har ju längtat efter Gunilla Persson och Montazami hela veckan. Dagens I-landsproblem. Men ack så jobbigt.

För övrigt längtar jag halvt ihjäl mig efter kladdiga pussar, rufsiga hår och söta små andedräkter i mitt öra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar