Powered By Blogger

måndag 3 september 2012

Träning löser det mesta

Treo och kaffe i all ära, men det bästa mot huvudvärk tycks vara ett rejält jäkla träningspass. Svettas bort det onda på nåt sätt.

Jag var ju allt annat än peppad innan jag kom iväg till gymet, jag ville helst lägga mig under duntäcket och tycka synd om mig själv, men efter en riktigt tuff timme i TRX-bandet tillsammans med superduktiga Mia mår jag bra igen och huvudvärken är väck. Halleluja!

Nu blir det blåbär och yoghurt och lite skönt soffhäng med my love. Vår äldsta pärla verkar tyvärr inte helt kry och det finns stor risk för VAB-pussel imorgon. Jag har en hyfsat stor föreläsning som jag ska hålla i imorgon, så det är ju ingen optimal dag för VAB.. Vi håller tummen stenhårt för att Maja vaknar pigg och kry, annars får vi försöka lösa situationen på nåt smart sätt. Jag hatar verkligen alla virus och infektioner som kommer i samband med höstens inmarsch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar