Powered By Blogger

måndag 17 september 2012

Få tiden att räcka till

Ny dag, nya möjligheter. Klyschigt, men sant:-)

Jag måste ärligt säga att tiden just nu inte riktigt räcker till åt allt det jag vill och måste göra. Två nätter i rad har jag drömt om tåg som jag missar, väskor som försvinner och möten som glömts bort.. I vanliga fall tror jag att träningen har en lugnande och "hjärnrensade" effekt på mig, men nu när jag är krasslig så måste jag nog hitta någon annan nedvarvningsform. Jag vägrar vakna med puls på 230 och vara förbannad på en tågkonduktör som lämnade kvar mig på stationen:-)

Igår kväll var jag iallafall på en supertrevlig middag hos en av mina närmsta kollegor. Vi skulle bara käka lite enkel middag och prata skit, men det bjöds på trerätters och jag var inte hemma i sängen för runt midnatt. Jag är så oerhört glad över mina kollegor. Jag vet inte hur jag skulle klara av jobbet utan dom!

Nähej, nu blir det kaffe och yoghurt med hallon och hasselnötter. Hallonen plockade jag en varm sommardag ute på landet. När jag äter dom kastas jag tillbaka till lata dagar utan krav, semesterlunk, fågelkvitter och bara ben. Gudars så skönt det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar