Powered By Blogger

måndag 3 september 2012

Mitt huvud..

Startar upp veckan med en huvudvärk som heter duga. Betongkeps är bara förnamnet på detta tillstånd. Det känns verkligen som om jag stängde ner Harrys igår och dessutom drog i mig minst en pava rödtjut till frukost, huvudet väger bly. Jag har försökt med det mesta, Treo, svepa kaffe, strechat nacken i alla möjliga och omöjliga positioner, druckit cola och gett mig själv lite "hobby-akupunktur". Inget funkar. Ett besök hos optikern är nästa åtgärd. Jag misstänker att jag är snudd på halvblind och får ont i skaftet för att jag sitter och kisar framför en bildskärm åtta timmar om dagen...

Det var iallafall en ljuspunkt att komma hem till en skinande rent hem, RUT har varit på måndagsbesök. Det är ju lite risky business att servera köttfärssås och spagetti till kvällsmat när huset är nystädat. Kolla Moas bordsskick och ni förstår hur jag tänker...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar