Powered By Blogger

torsdag 6 september 2012

Träning och feber

Hämtade hem en hängig liten tjej från dagis idag, och mycket riktigt visade det sig att Moa hade dryga 39 graders feber. Bakterierna går runt, runt, runt, ett barn blir friskt och det andra insjuknar. Hösten i ett nötskal. Skönt att jag hann jobba åtminstone en dag och beta av en del projekt innan det är dags för VAB igen. Imorgon blir det Nicke Nyfiken och Teletubbies för hela slanten.

Jag har även hunnit träna en sväng nu på kvällskvisten. Håller på att bygga mina TRX-klasser och det krävs viss eftertanke för att få ett bra flyt. Lite små justeringar och sen är jag är nog hyfsat nöjd med mitt första passupplägg.

Nu soffan, äggmacka och fötterna på bordet. Är trött i både kropp och själ!

1 kommentar:

  1. Visst är det så, tyvärr kommer bacillerna med hösten......alltid samma sak! Spännande med trx:n!

    SvaraRadera