Powered By Blogger

lördag 1 september 2012

Grym konsert

Åhhhhhh. Det var magiskt. Att få se Lasse Winnerbäck spela på sin absoluta hemmaplan var verkligen nåt extra, och man märkte tydligt att han själv var riktigt berörd av denna spelning, jag tror faktiskt att han fällde några tårar när han blev inklappad för tredje gången:-) Bäst?! "Hugger i sten" och "Söndermarken". När dessa låtar spelades var gåshuden ett faktum.

Jaha. Löpning eller frukost?! Hm, jag får klura på det några minuter... Det är en himla ovan känsla att vara helt ensam hemma och jag längtar halvt ihjäl mig efter mina små gryn. Men istället för att längta ihjäl mig (dom kommer ju faktiskt hem vid lunch) ska försöka njuta av några timmars egentid, det händer ju inte alltför ofta:-)

Ha en skön söndag allesammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar