Powered By Blogger

måndag 24 september 2012

Födelsedagsbarn

Idag fyller en av de viktigaste personerna i mitt liv år, nämligen min högt älskade lillasyster! Grattis hjärtat!

Jag är så otroligt stolt över min syster, hon har rest över halva jorden och varit bosatt i både Australien och HongKong, hon är en stjärna i skolan och är snart färdig psykolog, hon är en fantastisk moster som mina barn är helt galen i och hon har dessutom ett otroligt stort hjärta och rättvisepatos.

Allra mest älskar jag min syster för att hon alltid finns där för mig, såväl i med- som motgång. Hon är en klippa och en enorm trygghet. Vilken himla tur jag haft i livets lotteri som fick just Liza till syster!

Praktiskt nog fyller även min systers sambo år idag, och även han är en hedersknyffel som vi gillar skarpt, så självklart skickar vi största grattiset även till honom!

Älskade L och C, så glad att ni finns i våra liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar