Powered By Blogger

fredag 14 september 2012

Fredag och Lidl

Välkommen helg! Välkommen ledighet! Välkommen vila! Jag ska njuta i fulla drag av denna lediga helg och ha siktet inställt på att bli frisk. Vik hädan alla bakterier och virus, nu är jag riktigt jäkla sugen på att må bra igen.

Jag startade upp helgledigheten med lite spontanshopping. Två trötta barn iförda galonställ, gummistövlar och nåt kilo sand utspridd över kroppen var mitt härliga shoppingsällskap. Vi skulle bara köpa lite fredagsmys, och jag orkade inte släpa in dom i nån stor affär, utan vi svängde in på Lidl. Det mina vänner, är alltid en upplevelse i sig. Vi höll på att komma därifrån med ett ansiktssolarie och en kattbur, men jag lyckades avstyra inköpen i sista stund. Note to self: släpp aldrig lös kidsen i en affär, det kan bli dyrt.

Nu mumsas det tyska chips och Lidl-lökringar. Moa luktar vitlök som en hel karl. Nästa fredag håller vi oss nog till OLW..

2 kommentarer:

  1. blir ju fredagsmys bara av att läsa din blogg...ta hand om dig nu i helgen och krya på dig...lyckades visst få iväg en kommentar här om dagen så jag försöker igen...vad jag skrev i det som försvann åt Norrlandshållet till....jo jag skrev att det är alltid extra kul med morfar Lars o mormor Sonja....femton år sen jag såg Lars och han är ju som en pojkvasker än...och Sonja ..ja hon är ju bara Sonja ..din speciella mamma som jag känt i 40 år nu...ge dem båda en jättekram från mig...och vet du vad..jo på måndag tar jag med mig hela familjen och åker till SOLEN en vecka...alla tretton..det är LYCKA...fortsätt gläd oss med dina härliga berättelser Stina..må gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så underbart! Hoppas ni får en helt fantastisk resa! Stor kram!

      Radera