Powered By Blogger

onsdag 12 september 2012

Vänner från längesedan

Ännu en dag med givande möten i Götet är avklarad. Dagens möte avslutades lite tidigare än planerat och jag hann därmed träffa en underbar och saknad vän.

Louise och jag pluggade en fristående kurs på universitetet ihop för massor år sedan. Vi fann varandra direkt och hängde en hel del under vår tid nere i Skåne. Nu var det sex år sedan sist vi sågs. Helt galet. Sex år. Barn har fötts, förlovningar har skett, hus har köpts och jobb har bytts under denna tid. Vi har förvisso hörts på mail och telefon, men ändå! Det är så himla underbart med vänner som Louise, trots att vi inte har setts på så länge, så är det som om vi sågs för några veckor sen. Vi hittar tillbaka till varandra direkt. Sådan vänskap är ovärderlig.

I övrigt har jag bytt hotell och bor min sista natt på Clarion Post. Fint som tusan, men sängen är alldeles för tom. Har svår hemlängtan och saknar mina små (och mitt stora) hjärtan så jäkla mycket.

Nähej, nu en snabb dusch och sen middag och planeringsmöte med två av cheferna som ska med på morgondagens business. Ingen rast och ro:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar