Powered By Blogger

fredag 1 mars 2013

Fredagskoma

Jaha. Så har den berömda fredagskoman infunnit sig igen. Efter en extremt rörig natt med barn som av olika anledningar inte kunde sova stapplade jag upp 06.08 och kände mig mer bakfull än efter en kryssning med Silja Galaxy (har förvisso inte provat det, men antar att man är rätt sliten efter att åkt Finlandskryss med svinbilliga drinkar).

Iväg till jobbet, sitta i möte hela förmiddagen med Norra Europas mest förkylda person. Blir jag inte sjuk nu blir jag det aldrig, för det var hostningar och snörvel i världsklass. Jag badade mig själv i handsprit efter mitt meeting.

Hämtade mina pluttar vid 16.30 och vi gav oss iväg på presentjakt. Mini ska på Pippi-kalas hos bästisen Blanca imorgon -shit hon börjar bli stor! Gå på kalas alldeles själv är ju inget en bebis gör... Hem och fredagsmysa med jordnötsbågar (en hit) och Amigo på tv:n. Bada barn, natta barn och få FET ångest över tvätten. Seriöst vill jag hiva hela rasket till Stadsmissionen och köpa fyra helt nya garderober. Kommer dock inte att hända.

Nu blir det "Brottet" och somna in i soffan. Fredag=aldrig vaken längre än 21.30.

Trevlig helg gott folk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar