Powered By Blogger

torsdag 21 mars 2013

Pass och pulled pork

Det tar på krafterna att stå och föreläsa inför massor folk och jag var riktigt jäkla trött i ögat när jag kom hem från jobbet. Jag hann med lite mys med kottarna, slänga ihop lite potatismos och korv (på deras begäran) samt se några "framträdanden" till Sean Banan, sen var det dags att dra till gymet och instruera.

En full klass, där dessutom min fina vän Sofia var en av deltagarna gav mig riktigt bra energi! Så himla härligt att träffa en efterlängtad vän, jag har verkligen inte hunnit med att vara social sista tiden..

Hjärnan tömdes effektivt under passet och hjärtat och musklerna fick jobba desto hårdare. Träning är ju utan tvekan det bästa och mest effektiva sättet att bli av med negativ stress. Allt känns liksom enklare och ljusare med endorfiner i kroppen! När jag kom hem hade min egen kock fixat grym middag, pulled pork! Gudars så gott det är! Nu ska jag krascha i soffan och inte röra en fena mer idag. Over and out!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar