Powered By Blogger

lördag 30 mars 2013

Fynd och matkoma

Då har vi smällt i oss årets påsklunch och förstås glömde jag plåta maten och sällskapet som slukade sill, lax, ägg, köttbullar, omelett och lite annat smått och gott. Även om bildbevis saknas kan jag meddela att det var en riktigt trevlig tillställning och matkoman som infann sig efteråt är inget man skämtar bort! Ägg-stinn är bara förnamnet.

Min syster och Christian hänger kvar här ute på landet och resten av styrkan har begett sig tillbaka till Linköping. Barnen har lekt ute i snön en lång stund och just nu sitter hela högen och softar i soffan. Skönt som tusan!

Kottarna och jag var för övrigt inne i Finspång i förmiddags och shoppade det sista till påsklunchen och då sprang jag även in på parfymeriet som finns i denna lilla håla. Döm om min förvåning när dom sålde min absoluta favoritparfym till halva priset. 350 kr istället för 700 känns mycket mer rimligt för plånkan! Älskar sånna fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar