Powered By Blogger

söndag 24 mars 2013

Köttbullar och VAB-pussel

Eftersom Moa varit hängig ett par dagar fick vi ställa in helgens planer på att vara sociala och mer satsa på att ta dagen som den kommer utifrån dagsformen på det lilla livet. Imorse verkade hon hyfsat kry och vi passade på att stoppa barnen i varsin vagn och tog en promenad i solen. Vi avslutade promenixen med fika på Espresso House i stan och passade även på att gå till BR och köpa rockringar åt tjejerna. My God vilken nostalgitripp! Jag var ju kung på att rocka rockring när jag var typ 8 år, man kan väl lugnt konstatera att jag lagt av mig en del...

Det har även hunnits med en tur till gymet för att hjälpa en kollega med lite TRX-utbildning, lite städning på hemmaplan, och söndagsmiddag med Patrics grymma köttbullar. Vi har även kunnat konstatera att mini inte alls är helt kry och således inte redo för dagis imorgon.

Just nu är jag SÅ GALET TRÖTT på sjukdomar, virus och bakterier. Vab-pusslet måste läggas, jag har tre möten inbokat imorgon (tack och lov i stan), en resa till Stockholm på tisdag och en resa till Västervik på onsdag, och min käre sambo har inte heller helt tomt i kalendern om man så säger.. Vet inte riktigt hur vi ska få den ekvationen att gå ihop..

1 kommentar:

  1. Först.. Gud va härligt med en resa!!! Som du skriver, sandaler framför galon!

    Sen.. Va trist det är med sjuka barn. Både att de är sjuka men att man själv alltid måste ha eller skaffa sig en plan B! Hoppas pusslet gick ihop sig!

    Kram Sara

    SvaraRadera