Powered By Blogger

söndag 10 mars 2013

Date med min PT

Jag har aldrig betalat för att träna för en personlig tränare, däremot har jag det så förspänt att min käre sambo råkar vara PT-utbildad. Efter att vi fått kids är det väldigt sällan vi kan träna ihop, men idag fick vi till det!

Kidsen hängde med världens bästa mormor och morfar och vi körde ett GALET tufft pass på gymet. Tabata-intervaller i TRX-band, på Jacobs stege, i roddmaskin och i "buren". Mjölksyran och endorfinerna sprutade. Jag älskar min käre sambo, men när han gastar "15 sekunder till" och min kropp svarar med att skrika "sluta genast annars får du en hjärtinfarkt" då kan jag få för mig att det vore rätt gött att kasta en hantel i huvudet på honom..

Nu efteråt är jag galet nöjd och belåten med dagens träning. Jag vet en person som kommer sova riktigt gott ikväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar