Powered By Blogger

fredag 22 mars 2013

Helg!!!

Whoop whoop, HELG!

En underbart rörig fredag där jag fick hämta hem en liten skorpa med dryga 39 graders feber vid lunch. Jag vobbade ett par timmar (VAB men inslag av jobb) och hann lösa ett och annat jobbrelaterat samtidigt som jag kastade ett getöga på Shrek och Nicke Nyfiken.. Bra kombo!

Jag och Patric byttes av i dörren och jag hastade iväg till min söta frisör Sara som fixade till min utväxt. Let me tell you hur skönt och välbehövligt det var. Jag fick avboka min frisörtid förra veckan eftersom det körde ihop sig, och de senaste dagarna har jag typ velat bära slokhatt ala Miss Lee för att gömma min katastrofala utväxt. Nu passar inte jag särskilt bra i slokhatt, så jag har fått acceptera mitt tillstånd . Efter tre timmar i frisörstolen är jag dock fin i håret igen. Inte superblond, inte mörk, utan "kola" eller "havre" enligt frisören. Låter gott och blev snyggt!

Patric och Maja är och hämtar mat, fredag är en klockren hämtmatsdag i vår familj. Finalen på Gladiatorerna och en 38 bitars sushi väntar idag, helt klart ett fredagsupplägg att gilla!

Trevlig helg gott folk!!

1 kommentar:

  1. Roligt att kolla din och Marys bloggar och se att ni har samma fredagsnöje och bild :)

    SvaraRadera