Powered By Blogger

fredag 29 mars 2013

Semesterlunk

Långfredag. Lång fredag. Ingen stress, inga tider att passa. Så himla skönt!

Maja och Patric drog ut till landet efter frukost och jag och Moa stack hem till mormor och morfar en sväng. Båda mina syskon med respektive bor där hemma under påskhelgen och efter en kopp kaffe kom vi kom ut på en riktig härlig långpromenad tillsammans. Efter ytterligare lite kaffe med Ronaldos-fikabröd stack Moa och jag ut till landet.

Här ute i skogen har dagen traskat på utan större happenings. Bakat lite bröd, gjort påskgodis, tittat på film, lekt i snön och njutit av lugnet. Vi var även inne i metropolen Finspång en sväng och jag köpte mig en ny bok att hugga in på nu när jag är ledig ett par dagar. Jag har läst de första två böckerna av Hjort/Rosenfeldt och tyckte dom var galet bra! Hoppas på samma sträckläsning med denna.

Hoppas ni har en lugn och skön långfredag där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar