Powered By Blogger

söndag 17 mars 2013

Experiment och kläder till salu!

Vi hängde på låset till Fenomenmagasinet imorse. Shit pommesfrites vilket höjdarställe! Experiment, exotiska djur, riktiga flygplan och vatten och båtar att plaska loss med. Detta ställe roade både barnen och oss vuxna i flera timmar. Jag har inte varit där på massor år och vill minnas att jag tyckte det var rätt mossigt, men det var faktiskt allt annat än trist. 50 spänn i entré och 5 spänn för en chokladboll om man vill fika är ju riktigt överkomligt, ingen risk att man blir ruinerad. Dit lär vi återvända flera gånger!

Eftermiddagen har ägnats åt städning och rensning. Galet trist, men ack så nödvändigt. Jag har fyllt en stor säck med kläder som ska skänkas, och som alltid känner jag mig riktigt nöjd när jag varit hård i min resning, typ lite lättare i sinnet:-)

Jag hittade tre urväxta plagg som jag tänkte slänga ut på Tradera, men just nu orkar jag inte styra med det. Provar om nån av er kan vara sugna på att fynda lite ytterkläder i storlek 86, perfekt att ha extra på dagis! Ett par ganska tunna termobyxor och ett par skalbyxor från POP. Skalbyxorna är namnade och resåren under foten trasig, annars riktigt bra skick! Termobyxorna är nästan helt oanvända och inte märkta. Jackan är en fodrad galonjacka från Lindex, superbra i slaskväder. Fint skick, endast en liten fläck vid dragkedjan som knappt syns. Tänker mig typ 150 pix för termobyxorna, 100 kr för skalbyxorna och en 50 lapp för jackan. Maila mig på stinasjodin@yahoo.se om ni är köpsugna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar