Powered By Blogger

måndag 4 mars 2013

Monday..

Jäklar i havet, idag har jag haft ångan uppe på jobbet och fått en hel del strukit på min "to-do-list", känns riktigt bra! Jag har dessutom hunnit med ett kort men ack så intensivt pass på gymet, under 40 minuter kämpade jag på med kettlebells, TRX-band och pilatesbollar, klippt slut och dyngsur av svett hann jag bli. Som tidigare sagt: jag tror på köra med hög intensitet och inte dra ut på tiden i gymet. Dom som skrotar runt där i två-tre timmar, och hinner facebooka och läsa Aftonbladet på I-phonen under sin träning kör nog lite annat upplägg än jag. Jag säger inte att det är dåligt, jag säger vara att det inte passar mig nåt vidare...

Nu ska jag försöka frambringa någon form av inspiration till att fixa middag. Steka fiskpinnar är ju alltid lika upphetsande..

Ikväll är mitt mission att sortera strumpberget. Gud som jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar