Powered By Blogger

söndag 10 mars 2013

Världens bästa päron

Mina kära föräldrar kom hem från en utlandstrip igår, bruna som Marabou mjölkchoklad och skönt utvilade efter en veckas soltankande. Knappt att man blir avundsjuk:-)

Mina päron är himla duktiga på att skämma bort sina barn och barnbarn (vilket är helt okej för mig, he he), och även denna gång hade det köpts presenter till oss som fick stanna kvar på hemmaplan. Barnen fick superfina kläder, dels tights och tröjor från Esprit men även grymt fina jeanskjolar och toppar från nåt spanskt märke. Jag är helt säker på att det kommer bli favvo-plagg i sommar.

Själv fick jag leverans av världens bästa mascara - Dior show. Jag använder väldigt lite smink, men mascara är ett måste och just denna är min klara favorit!

Tack älskade mamma och pappa, ni är världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar