Powered By Blogger

onsdag 20 mars 2013

Storstan

På väg hem efter en lång mötesdag i Stockholm. Jag hade turen att bli hämtad utanför dörren av en kollega imorse som också skulle upp till huvudstaden, skönt att slippa strula med tåg svintidigt. Jag åker dock tåg hem och än så länge går det enligt tidtabell, men det kan hända mycket på 1,5 timme..

Träningsmässigt är den hör veckan en ren katastrof, tiden har verkligen inte räckt till. Födelsedagar och tjänsteresor har inneburit att det inte funnits utrymme för träning, varken på morgonen eller kvällen. Jag försöker att inte deppa ihop över det, utan försöker intala mig själv att ett par dagars sammanhängande vila kan vara riktigt bra för kroppen. Just nu skulle jag dock ge rätt mycket för en löprunda eller ett hårt pass på gymet. Well, well imorgon är det torsdag och dags att instruera igen, då jäklar ska både jag och deltagarna svettas floder. Promise!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar